Wednesday 11 March 2020

💰真 期權教室💰 EP1 預告篇 點解要學期權? Option Tutorial Prologue

真期權教室 預告篇

因為想講既野實在太多, 所以開一集預告篇, 容許我吹下水
主要講下我點解會學期權
同埋整理一下之後會出既內容目錄
大家可以一邊睇內容目錄, 一邊聽我講故仔

我諗我同大部份香港人一樣, 第一樣買既投資物就係股票
無辦法, 係香港睇電視報紙上網都總會見到股票既蹤影
去問身邊朋友想投資, 得到既答案多數都係一個股票號碼

讀書時學過少少基本分析,再自己買書學技術分析,
膽粗粗就開始左買股票, 但無論短炒定長渣, 成績都好一般
有時更加短炒變長渣, 蟹貨越黎越多
一路浮浮沉沉左六七年, 金融海嘯後把心一橫賣晒 D 蟹貨好好檢討一下

我發覺無論我用邊一種分析法, 最後我都無辦法準確預計到一隻股票
短期究竟係升定跌, 跟本聽日個市升定跌機會係50/50
我唯一回報較好既股票, 居然係我IPO 買返黎未放既工商銀行同中國銀行
大家有無同感呀? 短炒買買賣賣最後都係得個桔

大約係2010, 2011 年, 有個朋友介紹我去上投資班
個投資班又幾好喎, 居然可以扣政府既持續進修基金,
本身萬幾蚊減到三四千埋單
阿SIR 又比人無限重讀, 所以好多人上堂, 無一百都八十人
成個課程教好多野, 技術分析又有, 睇K 線, 射擊之星, 黃昏之星等等
期指又有, 阿SIR 仲即場炒比我地睇
期權本身係占一少部份, 但已經足夠令我大開眼戒
股票本身係好單一性, 只得買同賣, 你唯一可以控制係幾時買同賣
但期權唔同, 同一隻股票期權計,
可以Long Call Long Put Short Call Short Put
仲有唔同價位, 唔同年期, 甚至股票唔上唔落都可以有錢收
簡直可以話千變萬化, 當時好似發現新大陸咁
雖然係課程上只係學左基礎中既基礎, 但我繼續搵其他書同課程去讀
希望充份了解先真金白銀落場


同我去上堂既同學, 已經急不及待落場一試身手
我記得佢一開始就Short Put 恆基 即月ATM
連續三四個月個股價都升, 佢既期權金都袋袋平安
每個月都有成三四萬, 佢就當然意氣風發, 仲話我仲乜仲唔落場

好景不常, 記得個時岩岩美國被降評級無左AAA
一夜間, 佢既Short Put 全部入晒價, 賬面輸緊幾十萬
最弊係再跌佢就唔夠按金, 會比人斬倉
佢無晒辦法唯有打比阿SIR 求救
我到今日都接受唔到個答案
阿SIR話 '入價太多, 無得救架啦, 你而家唔斬倉遲D 都係比人斬'
我同學無其他辦法唯有迫住平晒倉, 蝕左五十幾萬
個一刻我有少少驚佢睇唔開, 好彩最後無事

點解我接受唔到阿SIR 個答案
上堂時又講乜乜救倉方法, 又乜野無限復活
原來有事既時候都係叫你斬左個倉佢

我同學既遭遇無影響我繼續學期權, 反而比左重要一課比我
好明顥係佢做得太多張 Short Put , 模視左個風險

我終於係2011年10月4日開始左我第一次期權交易
(我每次交易都會記低, 可以隨時睇返)

我Long Put 左兩張騰訊 10月 $140, 每張 $7.62, 共支出 $1524
當日騰訊開市 $149, 最低做過$140, 我係中間就平左倉
用 $10.46 平左嗰兩張 Long Put, 賺左 $568

每一次就贏錢, 通常都無乜好結果. 
有無聽過人第一次去澳門就贏錢, 太有信心第二次輸突呀?
我都一樣, 我既第二個交易係2011年10月6日
騰訊反彈返去$157
我加注左 四張Long Put 騰訊 10月 $140, 每張 $5.5, 共支出 $2200
一路騰訊都無再跌, 我亦無平倉止蝕, 到月尾結算我四張 Long Put 變癈紙

兩個交易加埋就輸左$1632, 唔緊要啦, 輸錢贏經驗丫嘛

而家睇返就梗係做得好差啦, 月頭 Long 太多時間值, 價位太近爆發力不足
第二注Long Put 錯左邊, 唔止蝕由得佢蝕時間值

去到而家我已經寫滿左幾本筆記, 總共幾多個交易都數唔到, 我估有幾千個吧
識用期權之後都好少會直接買入賣出正股, 入貨會用 Short Put 入, 出貨會 Short Call 出

同埋我而家既倉, 都唔會係再咁簡單一張 Long Put, 好多時都係唔同價位  Long Short 既組合
我好少再去估個市係升定跌, 反正用期權可以做到一 D 中性既組合,
目的只係食時間值

寫D 個期權系列都係想多 D 人了解期權千變萬化既玩法
我自己覺得好玩, 所以想推介比你大家

跟住黎緊我諗到會講既topic, 你地慢慢睇

期權篇內容目錄

基礎篇:
8 分鐘學識期權

初級篇:
有錢Short Put, 有貨Short Call
期權比股票更低風險?
幾時做 Long?
價位選擇? 價外定價內? 年期選擇?
IV 是什麼?
被行使 / 接貨處理
平倉要注意地方
按金問題 / 費用問題

中級篇:
如何做Spread? 執行Spread 要注意地方
秘技: 救倉 / 無限復活

上級篇:
指數期權 與股票期權分別
Ratio Spread
如何用Excel 自己計數

上級篇:
一期一會, 年回報 30%+ 98%勝率策略公開
用指數期權收息, 年回報 20%+ 策略公開
指數期權, 0 成本一晚賺一萬策略公開

做晒期權系列起碼要一個月時間, 放心, 一定唔會爛尾



No comments:

Post a Comment